Climate First + Fotografiska 29 april
Kommunicera er klimatagenda och öka lönsamheten!
Ett hållbart varumärke ger inte bara ett starkt förtroende för verksamheten utan hjälper också andra organisationer att förstå vikten av att alla måste följa med hållbarhetsresan för att kunna ta oss ur klimatkrisen. Att påskynda anpassningen till en hållbar verksamhet är ett steg mot en mer långsiktig och lönsam affär.
Är du intresserad av att ta en position som marknadsledande inom hållbarhet i ert segment och bygga ett varumärke kring er klimatagenda? Hållbarhetskommunikation kräver att man har kunskap och är insatt i hållbarhet och där verksamheten visar upp konkreta exempel på vilka förändringar som görs och hur strategierna är kopplade till de 17 SDGerna. För att lyckas få ut hållbarhet djupare in i företagets kultur och DNA är den interna kommunikationen minst lika viktig.
Är du intresserad av ämnet är du välkommen att ta del av seminariet den 29 mars initierat av Climate First + Fotografiska. Mer information kommer inom kort.